ONE FINE DAY

Aku harap aku dapat laksanakan projek2 yg aku tgh plan nk buat nie,dgn berjaya & mencapai matlamat aku.Sebenarnya aku malas nak menyibukkan diri dgn benda2 selain utk suami aku & rumahtangga aku.Tapi aku kena jugak buat sebab hajat aku,sebelum aku mati,aku nak langsaikan semua hutang2 PTPTN aku tu..then andai ada rezeki lagi,aku teringin sekali untuk tolong abang,idang n umik..x banyak lagi yg aku inginkan ya Allah..buat masa nilah sbb kita manusia ni,bila da duit depan mata mulalah nak itu,nak ini..nak semua kalau boleh..fitrahnya,nak ckp camne kan..

Aku nak tulis buku tapi bukan skrg.Maybe selepas akak bersalin n mak da selamat operate lah kut.Sbb aku nk wat sedikit research ttg apa yg aku nk tulis.So aku nk menghadirkan diri aku kat library negara 2..kdg2 ada gak benda kita kena buat secara manual walaupun skrg ni sume benda di hujung jari kan..

Pasal perniagaan internet tu aku tetap akan usahakan.Cuma sekarang aku perlukan bimbingan yg profesional.Untuk org yg cepat terkeliru ngan pelbagai info kat internet cam aku nie,i think that is the best way for me.I have to attend any internet busniness course.InsyaAllah,one fine day..

Then pasal kedai dengan Inang pun semoga mendapat bimbingan & petunjuk daripadaMu ya Allah..hopefully evetything yang kami plan akan terlaksana.Amin.

Aku sebenarnya malas nak bersusah payah demi duit nie..Pada aku duit ni benda yg x berfaedah langsung.Menyusahkan aje..Tak tahulah kenapa sejak 2 menjak ni aku benci bebenor ngan duit..tapi baguslah kan.Mungkin itu dapat betulkan yakin aku.Selama ni aku selalu berangan nak miliki duit berkoyan-koyan..I always dream to be a rich woman.

Now,my only wish is that I can settle my PTPTN loan,help my beloved husband and sister,Idang to settle their bank loans and insyaAllah,try to fulfilled my sweetheart dream's to go to Mecca.Amin.

0 comments: