ISI HIDUP


Semoga hari2 yang mendatang akan lebih baik & bermakna untuk aku.Segala apa yang pernah berlaku dulu,kesedihan,kekecewaan,kehilangan,kebencian,keperitan..tinggallah di sana,bersama masa2 yang telah lalu.Apa yang aku ingin bawa dalam kehidupan yang seterusnya ini hanyalah kekuatan,ketabahan,kesabaran,semangat juang dan kegembiraan yang pernah aku peroleh di masa dulu.

Biar hanya yang indah2 terus setia bersama aku untuk menyusur hidup yang sementara ini.Bahagia bersama insan2 yang aku sayang & menyayangi aku.Hidupku mungkin x sepanjang mana.Mungkin juga x sependek mana..Itu hakikatnya.Hanya Tuhan yang tahu sejauhmana perjalananku yang kini sudah 26 tahun.mungkin hanya 40,mungkin jugak tidak kepada 50..Hanya DIA yang Maha MengetAHUI.

Selama mana yang Kau berikan pada aku ya Allah,semoga aku dapat menyediakan bekalan secukupnya & semoga aku dapat melunaskan segala tanggungjawabku pada semua yang berhak.InsyaAllah.

Sesungguhnya,hanya padaMu jualah tempat aku kembali.

0 comments: