Alhamdulillah,harini aku dapat add beberapa gadget ke laman ni.Actually,ni bukan laman tentang hal2/perkara2 berkaitan Islam (buat masa ni la)..tapi aku lebih senang gunakan apa2 yg berunsurkan Islam.Kita kan orang Islam jadi cubalah tonjolkan keislaman kita tu dalam segenap kehidupan kita,termasuklah ber'blogging' nie..betul x?

Petang ni,InsyaAllah Ta'ala aku n abang akan p Sg Besi.Dorang kakak Sarina buat makan2.Al-maklumlah,rumah baru.Sebenarnya aku suka n tumpang gembira sebab dorang dapat rumah baru.Rumah tu pun cantik n lebih luas berbanding yg sebelum ni.Lagipun family dorang kan dah bertambah.So klo ruang luas,selesalah.

Cakap pasal ruang n rumah nie,semalam aku buat plan n design future house aku n abang.Punyalah aku bersemangat buat padahal tanah pun xda lagi..hehe..xpala,saja2 menghiburkan hati n mengasah nalik bakat2 men'design' nie kan..Yang lucunya,abang mau rumah segi4 n 2 tgkat..aku plak mau rumah bntuk heksagon n 1 tgkat jak..

Aku x suka skema2 klo bab design nie..x mau sama ngan org lain..Bukanlah mo dipuji2 sbb rumahku lain designnya,tapi aku mahukan kegembiraan n kepuasan hati bila berada di rumahku sendiri..xpa,masa masih panjang..nanti discuss balik ngan suami kesayanganku tu..

Semogalah Allah SWT memberkati rezeki kami,dapat beli tanah n buat rumah sendiri.InsyaAllah Ta'ala.Amin..

0 comments: