AKHIRNYA BAH!!

Senang ati sebab akhirnya aku dapat jugak buat satu blog yang aku betul2 rasa senang untuk luahkan idea2 n isi2 kepalaku ni.Selama ni pening jak kepalaku fikir apa yang aku mahu sebenarnya..ntah ada berapablog sudah aku buat tapi aku rasa tersekat n ndak dapat mau luahkan isi hatiku.Sekarang,puaslah nanti aku tulis apa jak yang ku mahu di sini...macam lagu CT 'ku mahu'..hehe..

Sebelum ni ada berapa ya aku buat blog?1st my recipes zone,dlm BI 2.then,newbies zone..then dunia kita dot com..ni la yg aku tukar jadi blog aku si lela nie..standard la kan manusia ni..ndak boleh dipaksa2 klo mo buat sesuatu..bagus lagi kalau kita buat sesuatu tu ikut keinginan kita..kita enjoy n ikhlas mo buat..

Nie pun aku malas mo pakai bahasa semenanjung sebab aku betul2 mo jadikan ruang ni 100% ruang untuk ekspressi 100% diriku,siapa aku,keinginan n ideaku,harapanku,
planningku..semua tentang aku.klo aku ada laptop nanti syoknya kan..pigi mana2 pun aku boleh bawa.Tapi mo dikasi full la dulu baterinya.Sebab aku ni ada sejak bah yang aku fikir..macam2 jak tu ideaku..tapi aku pelupa..jadi caranya aku mesti tulis trus la apa yang aku fikirkan tu.

k la,panjang sudah ni...malas aku mo baca balik pulak nanti klo panjang sangat..

0 comments: