CERITA HARI INI

28/04/09 - 1130 am..jap g nak p uma Ce' Yah,nak bayar sewa rumah..Malam nie dia dah nak bertolak ke Beijing dgn anak dia,Kak Lina..Tadi Mien kol..lama gak borak dgn dia..kurang sket rasa rindu ngan dia..X lama lagi dah nk jadi isteri org adik aku tu..mestilah isteri org,xkan isteri hantu kot...kan..apadah...

Cerita punya cerita,aku teringat plak ttg ijtimakbulan 7 nanti..so aku ajaklah dia suruh hubby dia (ops,bkl hubby dia) dtg jugak..Dia tnya boleh kah dia p skali?Aku kata ppuan x blh..So dia kata dia nak ikut tp stay ngan aku..Good idea..Mudah2an c Razali 2 nak..semogalah Allah Ta'ala membukakkan pintu hatinya 2 utk datang ijtimak nanti..N harap2 Shopian pun dpt jugak datang..

Syukur alhamdulillah..selayaknya segala pujian itu hanyalah untuk Engkau ya Allah..Bukaklah jugakpintu hati adik2ku yg lelaki utk buat usaha nie..termasuklah adik beradik abang n bapak2 kami..Sebarkanlah hidayahMu ke seluruh alam..Semoga keluarga kamimenjadi asbab hidayah kepada saudara2 kami yg lain..InsyaAllah Ta'ala..amin..Dan janganlah kami menjadi asbab perosak pada usaha ini..

Aku punya next turn kluar next month..bulan 6 t..rindu nak kluar..bestlah..tapi maybe time nie x bersama jemaah yg dulu sebab Kak Hilma n Wani kuar 10 hari dekat Bintulu..bestnya dorang..tapi xpela,aku x kisah pun kluar ngan sapa sebab semua pun adalah saudaraku n dlm usaha nie pun kita x boleh nak pilih2 utk kluar ngan sapa..Kita kan nak satukan hati semua org..Lagipun nanti wujud puak2 plak..x bolehlah camtu..

Next week,5hb 5 akak dijangkakan operate..Semogalah segalanya berjalan dgn baik,selamatlah si ibu & anaknya..Amin.

Kak Ana pun InsyaAllah bulan 7 kahwin.Alhamdulillah.Semoga semua panjang2lah jodohnya & paling penting dirahmati Allah SWT..

Hmmm,ok lah..aku nak wat keje skit..nantilah sembang2 g..Caucincau...

0 comments: